torsdag 11 oktober 2012

ATC swap kort har kommit fram

Jag har äntligen fått mina ATC kort från de övriga i swappen och de är helt underbara, så kul att byta ATC's med steampunk tema! =)

Thank you Ian, Lady Anne and Sharon for the fantastic ATC's I got in the swap, I love them a lot! =)

Det första kommer från Ian, Lady Annes man! =)


Detta är från Lady Anne!


 Detta kommer från Sharon, hon har gjort en snygg baksida också där hon stoppade kortet som visar vilken swap det kommer ifrån! =)


9 kommentarer:

  1. Hej vännen!
    Fina kort du har fått.
    Guben frågar alltid om jag vill följa med har aldrig varit sjuk och gått till läkare.
    Visar planet när det är klart. Guben sa att det var en jumbojet när han såg flygplanskroppen. Få höra vad han kallar det för när vingarna och alla pryttlar är fastsydda.
    I morse var det -3 nu är det 4+.
    Har gjort veckomatlista skönt guben slutar 1 på fredagar skönt att komma iväg och handla vid den tiden.
    Önskar dej en bra dag och kväller.
    Kram från Gun-Britt

    SvaraRadera
  2. Så gulliga allihopa. Fina höstfärger :) Kram

    SvaraRadera
  3. oh vad fina!! :D
    Hoppas du får en underbar helg!
    Massa kramar

    SvaraRadera
  4. Så fina med de höstfärgerna :)
    Hoppas att du har haft en bra helg och har en fin Söndag.
    Kram

    SvaraRadera
  5. Hej vännen!
    Var så gött när han kom med kaffet och smörgåsarna. Beundrar dom som ställer upp gratis och hjälper sina medmänniskor.
    Hade svårt att kommma in på min blogg igår.
    Vilket pyssel det var att få ihop planet, han som fick det blev glad kom upp på förmiddagen och tackade igen för planet.
    Gubben min är okej, skönt för då kopplar jag av.
    Alltid trist när folk lämnar jordelivet, tur att ni var ner och hälsa på honom i somras.
    Jag saknar mina föräldrar mycket. Tur att man har många fina minnen.
    Var ner och gratta vår snälla granne igår han fyller pensionär den 23:e oktober men då ligger han på operationsbordet och får göra om sina höftleder som opererades för några år sen.
    Jag tycker oxå det är äckligt att använda nässköljaren. Testade utan salt en gång rackarns vad ont det gjorde.
    Hoppas du känner dej lite piggare idag.
    Ha en bra dag.
    Krya på dej kramar från Gun-Britt

    SvaraRadera
  6. Nä men så vackra! Riktiga höstfärger :) Kram

    SvaraRadera
  7. Ja skyndar du dig så hinner du att få dig en bit :) mannen har äötit mest men det är han värd då det är han som fyller år. Skönt att du klarade av resan. Kram

    SvaraRadera