onsdag 18 april 2012

Smartson - Ansökt om att testa Decubal Ecological

Jag har ansökt om att testa Decubal Ecologial hudlotion via Smartson:
  • Ekologisk certifierad lotion med ekologisk fläderblomma och olivolja
  • Återfuktar och mjukar upp huden
  • Lätt att smörja in
  • Lämplig för daglig användning över hela kroppen 99,8% av ingredienserna är av naturligt ursprung
  • 13% av ingredienserna är ekologiska
  • Fetthalt: 15% - pH: 4,5 - Utan parfym, färgämnen och parabener


Låter som en dröm och hoppas verkligen att jag kan få testa detta! =)


16 kommentarer:

  1. Har hört om det där =) Säg till om det är bra. Kramen

    SvaraRadera
  2. Hej vännen!
    Hoppas du blir uttagen och får testa.
    Det låter som den skulle passa mej. Låter bra när den beskrivs.
    Tack, det var ju ett lite annorlunda paket att få.
    Här pratas det om att vi ska få snö fredag - lördag hoppas väderpratarna har fel.
    Är bara +2 och helmulet.
    Blåmärket finns kvar i handen, men det är på väg att försvinna.
    Idag blir det kurs, ska bara ha penna med. Ska bli kul att se vad som ska göras.
    Igår hade jag sån där seg dag, var så himlans trött. Men efter det jag cyklat så kände jag mig piggare.
    Stickade en klart en raggsocka igår.
    Ha en bra dag
    Kram från Gun-Britt

    SvaraRadera
  3. Hoppas att du får vara med och testa det, decubal är en bra kräm :) Kram

    SvaraRadera
  4. Hoppas att du får testa detta! kram

    SvaraRadera
  5. Det där låter som något riktigt bra. Hoppas verkligen att du får testa.

    Ja visst är Let´s dance Anton duktig :) Ser fram emot när han ska shaka loss i samba imorgon. Kram

    SvaraRadera
  6. Jag har också ansökt. Hoppas vi får testa båda två! :) Kram

    SvaraRadera
  7. Låter ju fantastiskt. Hoppas du får prova! Jag är ute efter den perfekta kroppslotionen. Använder någon med aloe vera i nu. Den är inte jättedålig men bättre kan man nog hitta ;)

    Kramisar

    SvaraRadera
  8. Jag funderade också på att anmäla mig men gjorde inte det då jag blev sjuk...få se vad du tycker om den. Kramiz

    SvaraRadera
  9. då håller jag tummen för dig

    SvaraRadera
  10. hej svejs! :) låter som du hade en bra dag igår med andra ord! :D Ahh himla skönt med helg nu så man kan vila upp sig! :) Kramis

    SvaraRadera
  11. Hej vännen!
    Nu har jag oxå ansökt.
    Har blivit uttagen och får testa Carlshamns Soygurt.
    Har gjort ett penselfodral av en skurtrasa. Kan fota och lägga ut den på Bloggen.
    Det regnade inatt och nu snöar det.
    Går du hem och lägger dej när du gjort akupunktur. Det bästa är vila efter det. Man ska inte köra bil efter akupunktur.
    Vi hade skoj igår. Hon hade skrivit olika meningar på ett papper. Sen skulle vi skriva nått om den. Vad roligt det kan bli man tänker ju så olika. Sen fick vi själva skriva en mening och gjorde samma sak. Sura miner för mej blir nog ingen kalligrafi. För hon som skulle lära oss har en akvarellgrupp samma tid, dom sitter i rummet jämte oss. Hon skulle springa mellan. Jag vill lära mej om pennor och teknik oxå.
    Ha en bra dag.
    Kram från Gun-Britt

    SvaraRadera
  12. Svar: Klart ni ska till Prag på er nästa resa! En fantastisk stad!

    SvaraRadera
  13. Titta in i min blogg och hjälp till

    SvaraRadera
  14. Tyckte disktrasan var häftig, fick den av min arbetskamrat och klart att hon fick en kram för den med :) Hoppas att du har en fin helg. Kram

    SvaraRadera
  15. Önskar också dig en fortsatt trevlig helg :) Kollade in decubalvideon, det är ju jättebra märke. Vi har det på jobbet åt patienterna, bra koncistens och mild doft. Kram

    SvaraRadera