torsdag 12 april 2012

Nyfödd/Newborn Part 2

Som jag sa så har jag ännu ett kort klart till en nyfödd liten människa!

 Denna gången har jag använt en underbar digi från *wink *wink ink och den köpte jag för ganska längesen och har använt den tidigare till liknande kort! =)

 Skapade detta kortet i ganska klara och glada färger, så hoppas de som får det blir glada! =)

As I said in the last post, I have another card ready for a little newborn person!

This time I used a lovely digi from *wink *wink ink and I bought this one a long time ago and have used it before for similar cards! =)

I made this card with clear and happy colors, so I hope those who will get it will like it! =)

Grattis is the same as Congratulations in swedish!



I'm entering it into the following challenges:


12 kommentarer:

  1. Å´så himla gulligt! Så vackert! Kramiz

    SvaraRadera
  2. Sooo adorable Elenor..Loz

    SvaraRadera
  3. Gorgeous little creation and perfect for a newborn.
    Hugs
    Desire

    SvaraRadera
  4. Hej vännen!
    Fina bebiskort du har gjort.
    Bebisen i blomman har jag något liknande i 3D.
    Tack, kul att ha en skopåse som ingen annan har.
    Min huvudvärk vill inte ge med sej. Nu känns det som jag skulle ha en för liten hatt på mej, tycker inte om att ha sån här skallebank.
    Igår lyste jag alla kryssen i en krysstidning som heter Sökord.
    Gjorde ju så fint med alla mina papper trodde jag, var ett evigt letande för mej igår. Tar väl ett tag innan man vänjer sig. Ska göra kortet som är beställt fick hem bilen igår buda på en på Tradera. Lägger ut kortet när det är klart.
    Ha en bra dag
    Kram från Gun-Britt

    SvaraRadera
  5. Oj så otroligt gulligt! Man kan ju inte annat bli än glad att få ett sådant kort :) Kram

    SvaraRadera
  6. Vilket sött kort till en nyfödd :) Fredag och helg, hoppas att du får en bra sådan. För mig blir det jobb. Kram

    SvaraRadera
  7. Jätte fint kort..

    Ja man kan tyvärr bara röst en gång, det man kan göra är och dela det på fb, på så sätt sprids tävlingen vidare :)

    Ja jag villa ha en större lägenhet. Så har letat drygt 1år nu :) kram

    SvaraRadera
  8. Helt ljuvligt! Vad kan vara finare än en liten ny människa? Kram

    SvaraRadera
  9. Vilket supersött kort. Får mig lite att tänka på tummelisa :)

    Nu snöar det här igen! man undrar ju när det kommer bli vår egentligen. Det var ju på så god väg bara för 2 veckor sen..

    Kramisar

    SvaraRadera
  10. So sweet Elenor!! Perfect fo a "new" arrival!

    SvaraRadera
  11. Adorable! The image is just darling. Thanks for playing along with us at the Creative Belli challenge!

    SvaraRadera
  12. Thank you for joining us at Creative Belli with your adorable card - love the sweet image!

    SvaraRadera