tisdag 10 april 2012

Min påskhelg

Jag har haft en jättehärlig påskhelg uppe i Älvsbyn med min syster hos våra kompisar och barnen! =)

Körde upp tidigt på morgonen, stannade till i Skellefte och lämnade lite blommor till en kompis, så då blev hon glad! =)
Det blev en god påskmiddag på fredagen, alltid roligt när man kan äta tillsammans, K's syster kom förbi också! =)





Annars har vi mest slappat, solat lite på altanen, promenader, ätit gott, mat och godis, spelat spel och sett på film! Hunnit med Horrible Bosses- inte så bra, Three Musketeers, godkänd och I am number 4 som var klart bättre än jag trodde! =) Skönt med lite påsksemester!

Körde hem igår med ett fika stopp hos kompisarna i Skellefte, fick tillbaka en blomma som inte funkade men de andra tre trivs och mår bra! =)

Så här kommer lite bilder från byn! =)





Lite påskrea shopping från Handplockat! =)





16 kommentarer:

  1. Häftig påskkärring :) och söt fikaskylt.

    SvaraRadera
  2. Låter som att du haft en glad påsk!
    Fin dukning :-)
    Ha en fin dag!

    SvaraRadera
  3. Vilken häftig påskkärring! Låter ju kanonfint att kunna sitta i solen...Det gick inte här, det var så kalla vindar så det gick genom märg o ben! Kramiz

    SvaraRadera
  4. Vilken härlig påsk du haft!!!

    SvaraRadera
  5. Vilken fin påsk du verkar ha haft, många fina bilder och jag gillar påskkärringen :) Ha en fin dag. Kram

    SvaraRadera
  6. Hej vännen!
    Härlig påsk du har haft. Fina foton. Coolt med påskkärringen.
    Gulligt baby kort du har gjort.
    Badankorna är köpta på Lagerhaus.
    Synd att du inte hitta någon påsförslutare, tycker dom var så coola.
    Kul när det du målat torkat och du kan börja plantera i ditt växthus.
    Paraplyväder här i dag oxå.
    Ha en bra dag.
    Kram från Gun-Britt

    SvaraRadera
  7. Nämen vilken häftig häxa som flyger sådär. Har inte sett något liknande förr :) Kram

    SvaraRadera
  8. Hej på dig vännen :)

    Vilka trevliga bilder du delar med dig av och bilden på Påsk kärringen i från byn var jo bara super häftig:)

    Gillar att du har haft en härlig Påsk det gör mig glad:)

    Jag hade en bra början på Påsken tills jag vaknade upp med feber, värk i hela kroppen, tjock i halsen och genomförkyld :( Är bättre i dag så hoppas att det går åt rätt håll nu !!!

    Vad trevligt att du gillade mina Påskljus och Påsk tändsticksask :) Det uppskattas mycket :)

    Ha det bra och önskar dig underbar dag och vecka :)

    Kramar från Lilla vännen Inger♥

    SvaraRadera
  9. Varför hänger C där uppe?

    Ja, det var trevligt med besök! Fast vi får väl se hur länge blommorna lever! * fnissar *

    // Många kramar

    SvaraRadera
  10. Härlig kvastresa du fick. God mat till Påskkärringarna var det ju också. Kram

    SvaraRadera
  11. Godmorgon i stugan! Nu slår Bore till här igen och graderna kryper neråt! Kramiz

    SvaraRadera
  12. det var en häftig häxa, ha en fin dag nu

    SvaraRadera
  13. Hej vännen!
    Alla sadlar är ju så olika i storlek så det är säkert att knåpa ihop ett som passar.
    Sadelskyddet på min bild ser ut att vara till en normal stor sadel.
    Satt här igår och tyckte synd om mej själv för fy sjuttsingen vilken skallebank jag hade. Känns bara lite idag.
    Hur har du det med din migrän idag?
    Har påsklov från kursen idag. Vill göra så mycket idag svårt att välja.
    Ha en bra dag
    Kram från Gun-Britt

    SvaraRadera
  14. Hoppas att du fick en skön nattsömn, en ny dag och jag hoppas att du slipper migränen. Kram

    SvaraRadera
  15. Ja, det ska bli verkligen spännande att se vem som vinner hela Let´s dance. Jag är så till mig så jag är inne och läser på deras sida mest varje dag ;) Kram

    SvaraRadera
  16. Förutom foglossningen är allt bara bra :) Med dig med?
    Låter som du haft en fin påskhelg och fina bilder :)
    Kram

    SvaraRadera