fredag 13 april 2012

Beställningskort - Daniel 25 år

Jag fick två beställningar av en kompis, dels ett kort till hans bror och ett till hans mamma! 
Det jag kommer att visa här är hans brors kort, som för övrigt fick kommentaren: "Rikitgt snyggt"! Tror det betyder godkänt! =)

Jag fick en lista på lite olika saker som han gillade och även ett foto på honom i hans panama hatt, det förstorade jag och klippte ut en siluett som jag målade svart. Sedan hittade jag en gammal annons för panama hattar, tecknet för Kung Fu och inuti kortet lade jag till två stickers med facklor, det fick symbolisera fantasy!
Allt detta byggde jag ihop på ett snyggt papper med asien tema och reslutatet blev så här:



8 kommentarer:

  1. Säkert väl godkänt, det blev himla fint tycker jag! Kramiz

    SvaraRadera
  2. fint blev det, ha en trevlig helg nu

    SvaraRadera
  3. Tjusigt! :)

    Tack för du delade det på Fb :)

    sushi har jag inte ätit måste testa det någon gång. :) kram

    SvaraRadera
  4. Hej vännen!
    Fint kortet blev.
    Jag gjorde klart mitt beställningskort igår och fotade det.
    Var svårt att namnge tavlorna man tog ut. Ska se på torsdag om jag kan få tag i texterna jag skrev.
    Huvudvärken finns kvar hos mej är nog mer bihålorna som jäklas igen.
    Vad har du för färg på växthuset?
    Mina penseér ser halvdöa ut efter sista snöfallet och kylan. Men dom repar sig säkert.
    Ha en fortsatt bra dag.
    Kram från Gun-Britt

    SvaraRadera
  5. Kul med beställninghar och dessutom blev ju kortet jättebra. Hoppas att du har en underbar Lördag. Kram

    SvaraRadera
  6. Vilken fantasi du har! Bra gjort! Kram

    SvaraRadera
  7. Hej =) Allt bra? Vilket coolt kort =) Det uppskattas nog. Ha det toppen! Kram

    SvaraRadera