måndag 16 april 2012

Art With No Boundaries Challenge 6: Anything goes

We have a new challenge for you at Art With No Boundaries, time for challenge #6 and it's a "Anything goes". 
We in the designteam got to work with CS Designs Solitaire images and sentiments! =)

I wasn't sure what I was making at first but in the end it turned into a card! =) 
I merged the sentiment with the Swirl & Monocle image and colored her in green and purple with orange lips! =) Added a few halfpearls too!

Vi har en ny utmaning redo för er hos Art With No Boundaries, det är dax för utmaning #6 och det är en "Allt funkar" utmaning.
Vi i designteamet fick jobba med CS Designs Solitaire stämplar och texter! =)

Jag var inte säker på vad jag skulle göra först men till slut så blev det ett kort! =)
Jag kopplade ihop texten med Swirl & Monocle bilden och färglade henne i grönt och lila med oranga läppar! =) Lade också till några halvpärlor!


Hope you are inspired by this and the rest of the designteams creations and will join us this fortnight for our challenge! =)

Hoppas ni har blivit inspirerade av detta och resten av designteamets skapelser och vill vara med oss i denna utmaningen som pågår i två veckor! =)

19 kommentarer:

  1. Hej vännen!
    Roliga utmaningar ni får göra. Fint kortet med bruden blev.
    Fint kort här oxå. Coolt när man ser ögat i håret.
    Tack. Hoppas hon blir nöjd som beställde kortet. Ska lämna det på torsdag.
    Det gick bra hos dietisten, jag får komma dit i Maj oxå.
    Blir så glad när hon berömmer mej. Tar alltid kopior på det jag motionerat så får hon vikt och midjemått.
    Är så mulet här idag hoppas inte snön kommer som dom pratar om.
    Kram och ha en bra dag.

    SvaraRadera
  2. Så kreativt, och true beuty är att föredra :) Kram

    SvaraRadera
  3. This is a great card Elenor!!! I love what you have done with the Solitaire image! Great colours!

    SvaraRadera
  4. This is gorgeous. Loving how the beautiful sentiment plays on the image. Looking forward to creating and playing with you at the DS4J design team.
    Hugs
    Desire

    SvaraRadera
  5. Lite Picassolikt! Sälj det dyrt ;) Kram

    SvaraRadera
  6. Ajdå, låter som att du börjar att bli sjuk, hoppas att det går över snabbt. Kram

    SvaraRadera
  7. Hej vännen!
    När jag har tid har jag tänkt virka en ostbit och mus att ha i ostkupan.
    Hoppas vitlök och dryck kurerar dej.
    I söndags small det till i min vänsteraxel gör ont i vissa lägen när jag rör på armen.
    I måndagskväll börja det klia i högerhanden, sen gjode det ont var en stor blå knöl (säkert en propp) Igårmorse var det blåmärke i handen är kvar nu oxå är ca 5 cm långt.
    Kul att ditt klädparty gick bra.
    Vi slapp snön igår men idag är det helmulet och termometern visar noll.
    Ha en bra dag.
    Kram från Gun-Britt

    SvaraRadera
  8. Här hade vi ishalka och det var många som åkte i diket. Folk har ju sommardäck på. Hur har ni det där uppe? Kram

    SvaraRadera
  9. En levande och uttrycksfull tjej på kortet :) Kram

    SvaraRadera
  10. Elenor, I love these colors. This is lovely. TFS!

    SvaraRadera
  11. Hej på dig vännen :)

    Å så många inspirerande och kreativa härliga kort sedan sist du är verkligen duktig :) Du är mycket duktig i valet av vilka färger som passar bra i hop :)

    Så GLAD jag blir att du gillade mina burkar och så snällt av dig att lämna spår efter dig:) Det uppskattas mycket tack snälla :)

    Nu har jag kryat på mig efter min förkylning det var verkligen ingen hit men det är det aldrig å bli dålig!!!
    Men men nu är jag på banan igen så det är bara att tuta och köra på igen eller hur !!!

    Hoppas att du inte har haft mera besvär med migrän det lät verkligen inte kul :(

    Ha det bäst och var rädd om dig !!!


    Kramar från Lilla vännen Inger ♥

    SvaraRadera
  12. Riktigt tjusigt kort! :D Hoppas att allt är bra med dig annars! :) Kramis

    SvaraRadera
  13. Gorgeous! I love the colors.

    SvaraRadera
  14. I love the colors, especially the orange lips!

    SvaraRadera
  15. i love the green and purple. this is beautiful. xo

    SvaraRadera
  16. Fabulous project great image and colours

    Maggie

    SvaraRadera