måndag 23 april 2012

Art With No Boundaries - Anything goes Reminder

We are posting a reminder for our Art With No Boundaries Anything goes  challenge and we got to use the same image again, the Solitaire Swirl & Monocle, so this time I made different card with 4 images in a row, a photostrip card.

I colored them with my promarkers and added a crystal pebble to each monocle, then added some peel off to frame them images with! =)



Vi visar en påminnelse till vår Art With No Boundaries "Allt funkar" utmaning idag och vi fick använda oss av samma bild igen, Solitaire Swirl & Monocle, så denna gången gjorde jag ett annat kort med 4 bilder i rad, vilket blir som en fotoremsa!

Jag färglade dem med mina promarkers och lade till en crystal sticker vid varje monokel, sedan lade jag till några peel offs för att rama in bilderna med! =)

11 kommentarer:

  1. Elenor, I love this piece it reminds me of a film strip or artist proofs. Really fabulous.
    :) Chris / CS Designs

    SvaraRadera
  2. Elenor - love the crystal pebble on the monocles - very effective. And I agree with Chris it does look like an old film strip - very creative!!

    SvaraRadera
  3. I love the film strip idea! The crystal pebbles are such a great touch.

    SvaraRadera
  4. Så vacker den blev som en remsa. Kram

    SvaraRadera
  5. Hej vännen!
    Så fint det blev.
    Wow så mycket du hitta på loppisen.
    Jag har inte börjat med figurerna och huset än. Ska göra klart en virkad ost jag håller på med och sen ska jag virka en mus.
    Igår satt jag för länge och montera en kudde till en kompis som jag lärt sticka.
    Idag kikar solen fram och det är lite blå himmel 5+. Hoppas det håller i sig.
    Jag ska baka bullar idag, som jag ska ha med till ett 18års-kalas i helgen.
    Ha en bra dag
    Kram från Gun-Britt

    SvaraRadera
  6. Kan tänka mig att det även är en vetenskap gällande te, det finns ju så mycket ute nu som man bara skakar på huvudet åt. likadant i affärerna, skall man köpa något så finns det i 100 olika märken. Kram

    SvaraRadera
  7. Intressant med tema "Allt funkar." Det öppnar ju många nya möjligheter, endast fantasin sätter sina begränsningar.

    SvaraRadera
  8. Läckert gumman :)

    Ha de gott.
    Kram Gurkiss

    SvaraRadera
  9. I really like the way you repeated the image Makes a very interesting look :)

    SvaraRadera
  10. Hej på dig Elenor vännen :)

    Så många fina kort det fanns sedan sist jag hälsar på du är både jätteduktig och flitig :)

    Så GLAD jag blir att du gillade mina Nåldynor håller på med annat som man också kan göra med tejp rullarna så mera återvinning är på gång:)

    Ja det är mycket skönt att få känna sig pigg och ha orken igen det tar på allt när man inte mår bra !!!
    Det har varit en fullspäckad vecka för full så i dag är jag mycket tacksam och glad för att jag har en dag här hemma själv där jag kan ta dagen som den kommer och bara vara :)

    Vädret under veckan har varit sådär från och till men någon vår har det inte varit den har lyst med sin frånvaro tyvärr !!!
    Nu längtar jag till nästa helg för då ska jag åka till Gävle och träffa en del pyssel blogg vänner för första gång det ska bli så himla kul. Jag har blivit bjuden till Gävle mässan och ska ha min första demo någon sin och det är super läskigt så håll tummarna för min snälla för att det ska gå bra !!!!

    Önskar dig en jättetrevlig fredag och helg :)Ha så himla kul på dansen :)

    Kramar från Lilla vännen Inger ♥

    SvaraRadera