lördag 25 februari 2012

Crafting with Jack - Anything goes challenge with a CWJ image

Lady Anne and I got to use images we had choosen for this challenge, so I used the Ladybird Party and colored it in some fun colors using my promarkers and some other pens! =)

The fun with this challenge is that it is a Anything goes Challenge BUT you have to use a Crafting with Jack (CWJ) image. To find those visit Angelas blog were she has some freebies and you can also find some at her group at CDAC! =)

So now nothing can stop you from entering this challenge! =)

Lady Anne och jag fick välja bilder till denna utmaningen och jag använde mig a Ladybird Party och färglade den i glada färger med mina promarkers och lite andra pennor! =)

Det roliga med denna utmaningen är att det är en "Allt funkar utmaning MEN ni måste använda en Crafting with Jack (CWJ) digital stämpel. För att hitta dem kan ni besöka Angelas blogg där hon har lite freebies och ni kan också hitta dem på hennes grupp på CDAC! =)

Så nu kan inget hindra er från att vara med i denna utmaningen! =)


22 kommentarer:

  1. Brilliant card Elenor, I just love it...
    Love ~ Lady Anne xxx

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Härligt att ni också haft lite varmare väder! Men hoppas att våren kommer på riktigt snart.

    Riktigt fint kort! Var får du all inspiration ifrån? :)
    Kramar!

    SvaraRadera
  3. Gorgeous card Elenor - fun image and love your colouring!!

    SvaraRadera
  4. Elenor, your card is so cute with the little ladybugs singing on the toadstool. Your colors are just so bright and cheerful!!

    SvaraRadera
  5. Jo, jag vet vad som hindrar mig. Jag kan inte göra så där fina kort! :)
    Jag tycker dock det är kul att se på proffs (som du) som kan göra det.

    Börjar tveka nu om jag ska köpa örhängena eller inte. För jag provade med ett par jag hade tidigare och det är rätt så igenväxt. Jag har inte använt örhängen på år och dar. Men om jag bara vill köpa halsbandet, vad skulle det kosta i sånt fall? Blir det ett problem och du gjort dom enkom för mig så köper jag setet som jag sa från början. Inga problem :)

    Kramisar

    SvaraRadera
  6. Jag tar hela setet. Örhängen plus halsband. Tänker inte börja strula till det nu inte ;)
    Lite våld så är det hål där igen ;)
    Ska in nu och sätta in pengar. Jag mailar dig min adress..

    Kramisar

    SvaraRadera
  7. This is so adorable, hun!

    Thank you for stopping by my blog to leave me some love. Really makes my day! ;)

    SvaraRadera
  8. Godmorgon! Största hindret är väl att jag inte kan göra kort...Du är så himla duktig!
    Här är det kallt igen med -6 denna måndag! Kramiz

    SvaraRadera
  9. Hej och god morgon på dig vännen:)

    Åter igen så bjuder du på ett nytt snyggt kort:)
    Underbara klara färger som gör en glad har du fått med:)

    STORT TACK för ditt trevliga besök och rader hos mig så himla snällt och gulligt av dig:)
    Trevligt att du gillade min vita flätade korg, blev nöjd med den själv och håller på med flera i andra färger:)

    Inte kul att höra om din allergiska reaktion och skönt att höra att du mår bättre nu !!!!
    Jag har haft en skit helg förlåt uttrycket så nu hoppas jag att veckan som kommer blir bättre!!!
    Låg inne på sjukhuset i fredags och fick Regitin behandling och blir alltid så himla dålig innan medicinen sätter sig i kroppen tyvärr :(
    Men nu ny vecka och nya tag eller hur :)

    Önskar dig en jättetrevlig måndag och vecka som kommer:)

    Kramar från Lilla vännen Inger ♥

    SvaraRadera
  10. Hej vännen!
    Gulligt kort du har gjort.
    Var i åttaårsåldern när morfar lärde mej ramsan.
    Tänker alltid på den när jag skriver Stockholm.
    Kul med alla roliga hempartyn som finns, var ett tag sen jag var på något.
    Var ju soligt och så fint igår men burr var ju så kallt.
    Idag är det -8 och solen skiner.
    Min ryggvärk ger ej med sig.Ska ringa till sjukgymnast idag. Är flera månaders väntetid sa en granne till mej.
    Hitta några sidor med smycket du söker stod att det inte fanns att köpa längre. Kikar lite mer åt dej. Tror du att Tradera kan ha det?
    Ha en bra dag.
    Kram från Gun-Britt

    SvaraRadera
  11. Hej igen på dig vännen:)

    Ja det blir inte alltid som man har tänkt sig men nu är det en ny dag och en ny vecka så det är bara att ta nya tag eller hur:)

    Lät inte kul med din allergireaktion och näsblod du får se till att hålla koll på det!
    Solen skiner faktiskt här också i dag så det kan bli en riktig skön dag:)
    Ha en underbar dag på jobbet och med -15 så förstår jag att du tok benen istället för cykeln till jobbet brrrrr....
    Ja jag hade hittat några trevliga tävlingar och självklart så ska du kolla in dom man kan jo aldrig vinna något om man inte försöker eller hur:)
    Ha en underbar dag du med:)
    Kramar från Lilla vännen Inger ♥

    SvaraRadera
  12. Fint kort och härliga färger, är mycket för färger nu, virkade mig en färgglad sjal i helgen,, man kan ana vår & sommarkänsla så fort man ser glada färger. Kram

    SvaraRadera
  13. Jodå, helgen har varit riktigt toppen måste jag säga, kroppen behövde lite ledigt. Kram

    SvaraRadera
  14. Härliga färger. Ett stort problem - jag begriper inte alla termer som är självklara för dig och alla kan ju inte vara lika duktiga som du. Några måste ju beundra också :) Kram

    SvaraRadera
  15. Glada färger är alltid trevligt. I alla fall nu så här i vintermörkret. Bra om något kan lätta upp stämmningen ;)

    Då väntar jag vid brevlådan då ;)

    kramisar

    SvaraRadera
  16. Godmorgon, godmorgon! Idag har vi plusgrader igen men SMHI har hotat med fruska vindar...och då blir det säkert storm! Kramiz

    SvaraRadera
  17. Hej vänen!
    Ska ta fram fatet och ställa en blomma på det synd att det ska ligga i ett skåp. Gammal luffarslöjd ska man visa.
    Fanns inte en tid att få hos gymnasten. Finns några till som jag kan ringa till. Fick en remiss när jag var hos läkaren har såna problem med nacken och axlarna. Ryggvärken är jobbig,ibland gör det så ont när jag andas. Sist jag fick akupunktur fick jag ligga på varm lera oxå.
    Det verkar vara svårt att hitta halsbandet. Jag hade aldrig sett det tigigare är ju så fint.
    Hoppas du känner dej piggare idag.
    Ha en bra dag.
    Kram från Gun-Britt

    SvaraRadera
  18. Sött kort du gjort :)

    Ha de gott.
    Kram Gurkiss

    SvaraRadera
  19. Vårlikt, gulligt med barnasinnet kvar, och ett kort som förmedlar glädje. Som vanligt; jättefint. Kram

    SvaraRadera
  20. Godmorgon i stugan denna onsdag! Igår var våren på besök här! Kramiz

    SvaraRadera
  21. Hej vännen!
    Det var så mycket snö så dom ploga igår. På eftermiddan var all snö borta.
    Skulle ringa en gymnast igår ingen teletid. Gör ett nytt försök idag. Säkert lång väntetid där oxå.
    Har tänkt så många gånger att sätta vitlöksklyftor i en kruka det gröna som växer upp kan man klippa ner och ha i mat.
    Blev mest läsa och lösa kryss igår. Baka tekakor gjorde jag igår.
    Ha en bra dag.
    Kramar från Gun-Britt

    SvaraRadera