tisdag 3 januari 2012

Phindy's Place Challenge #86 Scraps

I just finished my first challengecard for 2012 and this one is for Phindy's Place Challenge #86 Scraps and I used some small scraps I had around me and made a frame for "Baking bedlam" which I got thanks to my Secret Santa! =)

Jag har precis gjort klart mitt första utmningskort för 2012 och detta är till Phindy's Place Utmaning #86 Pappersrester och jag använde små restpapper till att skapa en ram till "Bak kaos" som jag fick tack vare min Hemliga Tomte! =)


18 kommentarer:

  1. Love how you used your scraps to make the border Elenor - looks good!! And what a great image!!!

    SvaraRadera
  2. This is so cute! I love using leftover scraps in my projects! (lol...this is what my kitchen looks like when I cook and bake!)

    SvaraRadera
  3. Vilket häftigt fint kort! En bra början på året alltså! Kramiz!

    SvaraRadera
  4. Hej vännen!
    Det var fint kort, det du gjorde till 60-åringen oxå var fint. Kul teknik du gjorde det kortet i.
    Har du fått så mycket snö. Det regna nästan hela dagen igår och var +5.
    Idag kikar solen fram, kommer stora mörka moln.
    Ska sticka halsduken klart och göra ett kort till en som fyller år på måndag.
    Måste komma på ett bra sätt att få ordning på mina kortpapper har ändrat flera gånger blir aldrig nöjd.
    Önskar dej en bra dag
    Kram från Gun-Britt

    SvaraRadera
  5. Ojsan, det ser ut som jag - fast mycket snyggare. Kramar

    SvaraRadera
  6. Gulligt! Vilken härlig start på det nya året :) Kram

    SvaraRadera
  7. Godmorgon i stugan denna onsdag! Stormen Emil har jag inte märkt något av än, men den kanske inte har anlänt ännu...Kramiz

    SvaraRadera
  8. Hej vännen!
    När jag målar mandalas använder jag tjocka färgpennor såna som man vässar.Med tusch blir det ränder.
    Inatt snöa det mycket var så fint, när jag kika ut i morse vid 6 så regna det och gör så nu med.
    Försöker ta en promenad varje dag oavsett väder.
    När det regnar blir det inte lika långt.
    Ha en bra dag.
    Kramar från Gun-Britt

    SvaraRadera
  9. Bak kaos, glömde att säga att ramen är så helt rätt till kortet :) Kram

    SvaraRadera
  10. Haha! Jag som trodde att det var en städtant! ;) Kram

    SvaraRadera
  11. så fint kort som alltid! :D SV: Det är jag säker på att hon gjorde! ;) Kram

    SvaraRadera
  12. Godmorgon i stugan! Ha en fin Trettondagsafton! Kramiz

    SvaraRadera
  13. Hej vännen!
    Hoppas vi oxå får lite snö.
    Det enda vita som syns idag är frost.
    Var inget roligt att promenera igår trodde jag skulle blåsa bort.
    Fick trist brev igår påstod att jag beställt varor och inte betalat och fick en påminnelseavgift på 50 kronor. Kan tänka mej att det är många som betalar summan var 200 kronor. Jag blir så irriterad. Hitta inget telenummer så då tror jag att det är ett bluffbrev.
    Annars var dagen bra satt och sticka mycket.
    Ha en bra dag
    Kram från Gun-Britt

    SvaraRadera
  14. Som alltid väldigt fint kort.
    Kram

    SvaraRadera
  15. Det bidde inga biljetter, men skam den som ger sig! ;) Kram

    SvaraRadera
  16. How great is this! Love your card!
    Thank you for joining us at Phindy's Place!

    SvaraRadera
  17. What a lovely fun card Elenor! I like the way you've used the scraps to make the border and the image is so cute. Looks like my kitchen at the moment. :)

    SvaraRadera
  18. Adorable. Love the red hair and the bright fun colors. So glad you played along this week with us at Phindy's!

    SvaraRadera