lördag 12 mars 2011

Snart sovdax

Jag har haft ett lugnt och skönt lov, försökt kurera min förkylning, kört bort saker till Röda Korset och bytte matberedaren i måndags, ätit god lunch hos A, middag på Café Göteborg med M i tisdags + semla såklart och sedan vår vanliga onsdagsmiddag med gänget!


Igår slöade jag mest, körde tillbaka bilen till mamma och åt middag + semla med henne! :) Somnade till snöande och vaknade och det snöade fortfarande, vi fick över 20 cm inatt!
Ikväll blev det dans till Zlips på Ersboda FH, en trevlig kväll men saknade mysdansarna! Fick veta tidigare idag att min kompis J har fått en pojke och allt hade gått bra, så det var roliga nyheter! :)

Imorgon ska vi hjälpa syster med hennes nya tv, sedan spela lite spel med gänget och på kvällen blir det nog finalen i Melodifestivalen! Söndag är det bokklubbsmöte och tvätt som gäller!

4 kommentarer:

  1. Så det finns semlor ännu...kanske skulle köpa det till eftermiddagen idag. Kramiz

    SvaraRadera
  2. Hejsan!
    Det var mycket snö.
    Här är det sol och blå himmel. Blåser mycket.
    Brorsans dotter fick en liten Josefin för en vecka sen.
    Här blir det en lugn dag så huvudvärken får vila med mej. Men nått blir det säkert jag har i händerna vill ha klar min kofta.
    Du ska inte jaga dammråttorna det är ju änglarnas tofflor.
    Kram och ha en bra dag

    SvaraRadera
  3. Här var det Gregorius som drog och nu gäller bara vila!!!!

    SvaraRadera
  4. Jisses, du har fullt upp :-)
    Jag åt en semla i går så jag får väl vara nöjd... Svärfar förser oss med de gobitarna lite titt som tätt :-)
    Ha en fin helg.

    SvaraRadera