lördag 11 december 2010

Ny helg och snart 3:e advent

Jag har som evig helg med sjukskrivningen, men nu är det helg i alla fall! Jag har slagit in alla julklappar som är hemma, några kvar att köpa men det är 2 ca, så det ska nog lösa sig i helgen eller till veckan!

Jag har lyckats med konststycket att äta sushi med vänster hand, mamma var gullig och bjöd på middag häromdagen! Lite knepigt men det gick till sist!

Igår var det torsdagsmiddag som vanligt, gick upp till Berghem och åt god mat, sedan blev det bussen hem!

Idag har jag varit på långpromenad, handlat lite på ÖoB, gjort klart sista julkorten, ska bara skriva dem och sen skicka dem! 

Detta ska med till julmiddagen med tjejgänget imorgon, som en gåva till värdinnan, min snögubbeburk med polkagrisar i + en julklapp:

Ska på jul/inflyttningsfest på söndag okså, då ska en liten tavla med och en julklapp där också!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar