söndag 31 oktober 2010

Jag är jättetrött

Efter två tidiga mornar och fullspäckad dagar så är jag helt slut!

Igår var det bakning från 7-12, sedan en tur på Biltema och Rusta, hem och blev upphämtad av J, åkte upp till Berghem, hämtade maten och mötte upp med M&M.

Åkte sedan ut till J's stuga i skogen, längs dåliga och mer dåliga vägar i mörkret för att avsluta med en svart promenad in i skogen på en liten stig, tills vi kom fram till en liten stuga som lyste varmt i mörkret!

Vi åt mat, spelade Coloretto, Spank the monkey, grillade mjuka godisar och skrattade gott, det var en trevlig halloween kväll! Lyckades hitta tillbaka till bilen, ficklampeappen kom bra till hands!

Steg upp strax efter 5 imorse, packade ihop lite påsar och fika inför Ikearesan och åt frukost, sedan promenad in till kajen och vid 7.15 kom vi tillslut iväg.
Framme vid IKEA fick jag sms av Helena, hon hade fått mitt mail om fika så efter att vi handlat klart, mamma och jag, så mötte vi upp henne och hennes mamma. Det blev lunch istället och lite pysselprat, en liten tur till Panduro, det var jätteroligt att träffa henne irl för första gången!

Efter det gick jag och mamma och lämnade in varorna i bussen, åter in till Birsta, shoppade lite på Panduro, lite på ÖoB och godis inne på IKEA + en snabbtur in och köpa lite smarta ziplockpåsar!

Värmen krånglade på vägen hem så det slutade med att vi blev en haltimme försenade och det var lite seg med vissa på bussen, men strax efter 20 var jag äntligen hemma tack vare goa morbror som hämtade oss.

Ska nu ta en dusch och sedan sova efter att ha packat upp, fikat och fått ordning på ett swapkort!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar