lördag 4 september 2010

Award från Elin, Annepie &Skruttmärta

Jag har fått samma award 4 ggr nu, men slår ihop de senaste tre från Elin, Anniepie och Skruttmärtha!

Man ska berätta 7 saker om sig själv som man inte har berättat förut, så ska se hur detta går denna gången! 1. Jag gillar tröjor/t-shirts med tryck, äger knappt någon utan tryck!

2. Jag äger alla Star Trek filmerna utom den nyaste!

  3. Jag byter duschdraperier efter årstiderna, oftast, önskar mig det med geishor på från Lagerhaus!

4. Jag kan aldrig motstå att köpa nya Nora Roberts/J.D Robb böcker!

5. Börjar bli lika beroende av digitala stämplar som de i gummi eller clear stamps!

6. Gillar att fotografera, önskar jag hade en bra kamera, men har lagt beslag på morbrors tills vidare.

7. Jag är inte bra på att gå i högklackat, gillar hellre skateskor! Nu får de som vill ta denna award, för jag har inte koll på vart den varit, så ni som besöker är välkomna till den!

Ni är alla klart värda denna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar