söndag 29 augusti 2010

Söndag och regn, städning å tvätt

Fredagen blev lugn och hemmavid, försökte att inte prata så mycket, så satt mest och pysslade och såg på tv!

Igår var rösten lite bättre så cyklade ner på stan och åt lunch på Sushibaren med mamma, syster och systers kompis I. Det var gott och trevligt att komma ut lite!
Shoppade lite också, hittade en rolig huvtröja, jeans hos Rut Mfl, ett linne på rea hos Only och sedan lite förkylningsbotemedel på Life!

Efter att ha hämtat bilen hos mamma, så körde jag med mamma hit, hon lånade datorn, vi fikade och sedan pysslade jag lite innan det var dax att göra mig i ordning och fara iväg och hämta M&M innan vi åkte till K's kräftknytkalas!

Det blev en blandad kompott med några jag känner, några grannar till K och deras kompisar som var på besök, så vi hade en trevlig kväll och åt en hel del kräftor. Jag hade med lite Stinas snabbkaka till efterrätt och C hade hallongrottor, så det uppskattades!

Var hemma igen vid 23, pysslade klart ett kort och såg kvällens avsnitt av Mördare Okänd på SVT Play + sista avsnittet av Five Days, sedan somnade jag och vaknade bara lite av hostattacker.

Idag vaknade jag till regn, igen... åt lite frukost och körde hem bilen till mamma. Fick lite fika där och cyklade sedan hemåt, utan regn!
Här hemma har jag dammsugit, ska ta och tvätta nu om det är ledigt och sedan fixa middag. S kommer förbi ikväll och ska hjälpa mig med håret, måste piffa till det lite mer en ny hennafärgning!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar