torsdag 5 augusti 2010

Bodypump, regn och dans

Idag blev det inte så bra väder, men jag fick gjort bort att städa nästan hela lägenheten, har lite kvar att i badrummet men det får jag ta imorgon!

Vid 14 kom S och hämtade mig, lockade med henne på träning idag, fast det hade blivit dubbelbokningar så vi fick testa bodypump istället, så nu har jag tränat helt andra muskelgrupper än vanligt, vilket kommer att kännas imorgon!

Sen så roade jag mig med dusch, laga middag och sedan cykla till mamma, vila lite och ta bilen och köra till Baggböle med syster på dans!
Så nu har jag dansat i ca 3h också, så motion har jag definitivt fått idag!

Imorgon blir det torsdagsmiddag igen efter uppehållet, så har planerat middagen och ska nog skicka ett sms till gänget imorgon så att de kommer ihåg det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar