måndag 31 maj 2010

Måndag, slut på en bra helg

I lördags var jag och syster på Nordic Rock, det var en toppenkväll men blev lite småkallt senare på kvällen, fick dock lite sol men lite regn också!

Vi började med att lyssna på April Divine, de var väldigt bra! Sedan fortsatte kvällen med Coldspell, Nocturnal Rites, Naughty Boys, Skid Row, Riff raff ruff och till sist Europe, vilken spelning!

Kom hem vid halv 3 tiden, drack en kopp te och somnade sedan nöjd och belåten!

Igår blev det en tur på loppis med morbror, hittade ett ljus, hade tänkt köpa en lampa men den var i dåligt skick så skippade det. Efter det en tur på ÖB, sen åkte vi upp till Jysk och där hade de utförsäljning på utemöbler, så fick äntligen tag i ett bord och två stolar till min balkong, jippie! För det otroliga priset 250 kr!
Ringde syster och undrade om hon skulle ha ett set också, så vi fick åka tillbaka och handla åt henne också!
Så då var jag nöjd, lite bök med att skruva ihop bordet, men efter en timme så var det klart, stolarna var dock färdigmonterade, stort +!

Var in till busstationen en sväng igår kväll också och träffade en kompis på genomresa, det var trevligt, vi har inte setts på länge nu!

I övrigt en lugn kväll, läste ut Främlingen i huset av Sarah Waters, bra bok men tragisk! Såg däremot en film som jag gillade, The Jane Austen bookclub, den måste jag nog köpa hem!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar