lördag 24 april 2010

Snart lördag + vunnit 2:a pris

Har haft en bra fredag, det har lugnat ned sig efter datakraschen på jobbet och hissen kom de gånger vi behövde den idag!

Cyklade imorse och det var skönt, småkallt men lätt att få upp värmen när man trampar på!
En tur på stan efter jobbet och provsmakade lite hos Hälsokraft, de har jubileum och bjöd på lite olika Health bars, gojibär, choklad, te och kaffe.

Sedan blev det middag med mamma och ikväll har vi jobbat på systers pussel från helvetet, sett Miss Marple och Engelska trädgårdar!
Det var minusgrader när jag cyklade hemåt så börjar ha värmt upp mig nu, ska iväg till pappa imorgon på besök!

Kollade igenom mina kommentarer och såg att jag vann andra pris i Tammy's blogcandy, så det ska bli spännande att se vad som kommer hem till mig sen! En glad överraskning!

Thanks a lot Tammy for giving me a second prize!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar